A MÁV-vezér szerint a legvalószínűbb, hogy emberi hiba okozta a múlt heti rákosrendezői kisiklást
Hegyi Zsolt a közösségi oldalán jelentette be, hogy a tervezettnél korábban újraindulhat a forgalom a vasúti csomópontban.
Hegyi Zsolt a közösségi oldalán jelentette be, hogy a tervezettnél korábban újraindulhat a forgalom a vasúti csomópontban.
A közlekedési miniszter tényként beszélt a cég hibájáról, amikor június 7-én tíz éve átadott berendezések hibásodtak meg. Az ígért vizsgálat után azonban szó sem esett a Siemens felelősségéről, csak arról, hogy a MÁV ezentúl még szorosabban kooperál a korábban nagy hangon kritizált beszállítóval.
A Magyar Falu Program keretén belül újulhat meg nagyjából harminc vasútállomás.
Augusztus 25-én négy hétre bezár Budapest egyik központi vasútállomása.
Hanem azt, hogy minden településre eljut legalább egy klímás jármű, még ha nem is feltétlen vonat.
Ha ez meglesz, akkor a kölcsönből 600 kilométeren akarják korszerűsíteni a vasút pályahálózatát.
Hegyi Zsolt szerint a buszok „ugrásra készen” állnak majd.
A Balaton-parton közlekedő buszokat cserélik első körben újabbakra.
A MÁV-csoport vezérigazgatója azt mondta, az audit a jövő hét közepére elkészül, azután döntenek majd a hogyan továbbról.
A balatoni fővonal közlekedésének szombati összeomlása után hétfőn 300 busz várja, szükség lesz-e rájuk.
A MÁV-vezér szerint késő estére rendbe hozták a meghibásodott sorompót, de „valami biztosan nincs rendben”, ha fél napig tartott.
Semmit nem hagynak a véletlenre a szombati összeomlás után.
Hegyi Zsolt szerint sorompóhiba okozta a problémát a szakaszon, amelyet 10 éve újítottak fel.
Az utolsó útja a Boráros térről indult.
A magyar vasúttársaság vezérigazgatója szerint mindez 10 millió forintba került.
Ez azt jelenti, hogy kevesebb mint 6 perc késéssel érkeztek meg a végállomásra.
Nem állnak meg félúton, finomítanak a takarítási technológián.
A vezérigazgató korszerű mozdonyok beszerzéséről beszélt, csakhogy a Vikingeket 1985-ben gyártották utoljára.
Ennyi még nem volt, még az új módszertan 2018-as bevezetése óta sem.
A kiadások nőnek majd, a 2025. évi büdzsé mégis kevesebb forrást biztosít a vasúti személyszállításra, állítja az egyesület.